כל מה שרצית לדעת
על עולם הלידים

כל מה שרצית לדעת על עולם הלידים

parachute

מה זה לידים?

מה זה לידים – ליד הינו פרטים על לקוח פוטנציאלי שהסתברות שיהיה לקוח פעיל בעסק גבוה ביחס לכל פעילות אלטרנטיבית קיימת באותו ענף.

פרטי ליד מכילים את פרטי יצירת הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי כגון: שם, טלפון ומייל.

מטרת מקבל הליד בדרך כלל היא ביצוע מכירה במטרה להמיר את הליד ללקוח בפועל.

ניתן לייצר לידים כיום בכל אפיקי הפרסום – הן באופן מקוון( קידום ממומן במדיה, כתבתו תוכן, דיוור) והן באופן לא מקוון ( מוקדי טלמרקטינג).

התשלום עבור כל ליד נקבע בהתאם לקטגוריה, רמת האפיון ותנאי הטיוב המידה וקיימים בו.

לידים מטוייבים ולידים שאינם מטוייבים

סיכויים לסגירת עסקה מלידים גדלים כאשר מתקיימים 2 עקרונות פשוטים:

1. ככל שזמן הפניה ללקוח הפוטנציאלי (ליד) תהיה מהירה יותר.
2. ככל שהלקוח מעוניין יותר במוצר/שרות שלכם.

קיימים 2 מודלים של קניית לידים שנהוג להתייחס אליהם:

לידים מטוייבים ולידים שאינם מטוייבים

קניית לידים מטוייבים ( טיוב לידים) – לידים שלאחר התקבלו במאגר החברה, עוברים טיוב טלפוני/ SMS על מנת לוודא את התעניינות הליד והרלוונטיות שלו – מעלה את אחוזי הסגירה.

קניית לידים לא מטוייבים – לידים שמתקבלים במערכת וישר עוברים ללקוח להמשך פעילות.

חשוב לקחת בחשבון לפי שמחליטים אם לקחת קמפיין לידים מוטיב או לא, יחסי החזר ההשקעה של הקמפיין.
בחינת אפקטיביות הפרסום של עסקים באמצעות גיוס לידיים חדשים לעסקים נמדדת על ידי יחס החזר השקעה ROI.

לדוגמה: ליד לרכבי יוקרה בעלות של 300,000 לרכב, יעדיף לקבל לידים מטוייבים מאשר סתם ליד שילד קטן השאיר כי ראה עמוד נחיתה יפה ובטיוב נפסל.
חוסך עלויות של מוקד פנימי של הלקוח לאחר מכן ומיעל את איסוף הלידים אצל הלקוח.

לידים איכותיים – לידים אשר איכותם ואחוז סגירתם גבוהים.

לפי שסוגרים עם חברת פרפורמנס על עלות לליד, חשוב לבדוק כמה פרמטרים לרכישת לידים נבונה:
• בלעדיות הלידים
• האם הלידים עוברים טיוב או לא
• אחוזי פסילה בקמפיין
• מהם תנאי הטיוב של הליד
• מהיכן הליד מגיעה –איסוף לידים מאינטרנט או מוקד מכר
• ניהול ובקרה של לידים אצל החברה המספקת.

לידים תקינים – פרמטרים גנריים החשובים שיהיו בכל קמפיין לידים מטויב:

• לידים כפולים
• לידים שמכישים התעניינות לא יספרו!
• לידים בכתובים בג’יבריש

לסיכום: השוק רווי במגוון סוגים של מכירה וקניית לידים לעסקים.
בדקו היטב אלו לידים אתם רוכשים לפי מחברות הלידים, סכמו איתם בכתב, וכך תמנעו מעצמכם בזבוז כסף וזמן מיותר.

לידים איכותיים – לידים אשר איכותם ואחוז סגירתם גבוהה.

דברו איתנו

נותרתם עם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פרטי התקשרות

  • כתובותינו

    תל-אביב(HQ)– רח’ ראול ולנברג 2א’, רמת החייל, ת”א

    McCann New York, 622 Third avenue New York, NY 10017

  • דואר אלקטרוני