פעילות פרפורמנס

פעילות פרפורמנס

פעילות פרפורמנס

פרפורמנס הינו פרסום מבוסס תוצאות או בתרגום לאנגלית –

PERFORMANCE BASED MARKETING

יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להתמקד בפרפורמנס, הסיבה היא כיוון שפרסום מבוסס תוצאות הוא איזון מושלם בין הוצאות הפרסום לבין הרווחים ממנו. קיבלת LEAD – שילמת. לא קיבלת LEAD – לא שילמת. זאת בשונה מפרסום במודל CPM – בו המפרסם משלם על חשיפות. פרסום מסוג זה מתאים יותר לקמפיין שבו רוצים ליצור מודעות למותג מסוים.

בקמפיין מסוג זה המפרסם מגדיר את התוצאות הרלוונטיות כך ולצורך הדוגמה: 100 לידים, ומשלם לפי תנאי השימוש שהוגדרו מראש.

ישנה אפשרות להגיע לשביעות רצון ומקסום איכות הליד בעזרת מידע מדויק וגיבוש תכנית מפורטת בעזרת מנהל הלקוח. ככל שהמפרסם יודע מהם היעדים, יש אפשרות להגיע לאחוז המרה גבוה והצלחה גדולה בקמפיין.

הגדרת התוצאה הרצויה עם התאמת עלות ההשקעה תוביל ללידים איכותיים אשר התעניינו בשירות או במוצר. כך לדוגמה ניתן לשלוט על איכות הלידים על ידי טיוב. טיוב הוא למעשה בדיקה טלפונית הנעשית על ידי מוקדים שם בוחנים האם הליד באמת התעניין במוצר טרם העברת הליד ללקוח. זהו פתרון אפקטיבי ויעיל אשר יניב להכנסה אמתית עבור המפרסם.

תקינות הליד נקבעת ע”י המפרסם אך לרוב תהיה:

1. ליד שלא התקבל בשלושת החודשים האחרונים (ליד כפול).

2. ליד שפרטיו נכונים.

3. ליד שאינו מכחיש התעניינות.

במילים אחרות, ליד תקין הינו מועמד איכותי ורלוונטי למפרסם אשר נחשף לפרטי הקמפיין ועובר הליך מכירתי אשר מוביל אותו להשארת פרטים.

כאשר עולים לאוויר עם קמפיין מבוסס תוצאות חשוב לוודא כי מנהל הקמפיין מודע לכל פרטי הקמפיין ורוצה בהצלחתו. בנוסף, יודע להציע ולייעל את התהליך ומספיק יצירתי בכדי לדעת מתי צריך לבצע שינויים קריטיים בקמפיין.

תקינות הליד
תמחור הליד

תמחור הליד מושפע ממספר פרמטרים:

• הצעה שיווקית

ככל שההצעה תהיה אטרקטיבית יותר בעבור הלקוח הפוטנציאלי. לדוגמה: דירה בת”א במחיר מציעה כך מחיר הליד ירד היות והמאמץ יהיה פחות להבאת הליד. יותר אנשים ירצו להשאיר ליד, יותר אנשים יתעניינו בהצעה האטרקטיבית ולכן המחיר לליד יהיה נמוך יותר.

• מותג מוכר

אם מדובר במותג מוכר בשוק או מוכר אנונימי גם כן משפיע על מחיר הליד. אם מדבר על מותג שמוכר יחסית בשוק , קהל היעד יטה להשאיר ליד והדבר יעורר מעורבות גבוהה יותר, זאת בהשוואה למוכר לא מוכר – במקרה כזה יהיה קשה יותר לייצר לידים בעבור הלקוח.

• מחיר שווה בין המתחרים

• רמת הקושי בהגעה אל הלידים הרצויים

• רווחיות המוצר

• טיוב הלידים – כפי שהוזכר כבר, שלב הטיוב מייקר את הליד היות והוא מוסיף עוד נדבך בדיקה ומאמץ.

הלידים מגיעים במגוון דרכים:

• אתרי אינטרנט מובילים
• רשת שותפים
• מוקדים פנימיים
• פורומים
• פורטלים
• חברות טלמרקטינג
• דאטאות מפולחות בהתאם לסוג הקמפיין

לסיכום

תחום הפרפורמנס הינו תחום מעניין ומגוון, כלי יעיל מאד בעבור מפרסם שרוצה “תוצאות” – אנשים אמתיים שמעוניינים במוצר.

בנוסף, תחום הפרפורמנס בסקינדו פעיל מתחילת פעילות החברה בשנת 2007 ומספק תוצאות במגוון תחומים לחברות גדולות וקטנות ומותגים רבים.

לשאלות נוספות, ייעוץ והכוונה בתחום הפרפורמנס – מוזמנים לפנות אלינו!

הלידים מגיעים במגוון דרכים

דברו איתנו

נותרתם עם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פרטי התקשרות

  • כתובותינו

    תל-אביב(HQ)– רח’ ראול ולנברג 2א’, רמת החייל, ת”א

    McCann New York, 622 Third avenue New York, NY 10017

  • דואר אלקטרוני