פרסום במובייל
Mobile Advertising/ Marketing

פרסום במובייל
Mobile Advertising/ Marketing

מי מאתנו לא נושא את הטלפון הנייד שלו לכל מקום? למיטה? למטבח? ואפילו לשירותים?

מי מאתנו לא מציץ בטלפון הנייד שלו אחת למספר שניות?

מי מאתנו לא משתמש בטלפון הנייד שלו לכל שימוש אפשרי. בין אם מדובר בחיפוש בית עסק?
חיפוש מונח בגוגל? לרכישות? ועוד.

כנראה שכולנו “חוטאים” בכל השימושים הללו.

בעת האחרונה (למען האמת – אפילו די מזמן) ניתן לראות מגמה בה השימוש במחשב הנייח/מחשב הנייד הולך ומתמעט, לעומתו – השימוש בטלפונים ניידים מתחזק. אם בעבר יכולנו לראות פילוח של 70%-30% לטובת השימוש בדסקטופ – כיום המצב ממש לא כך.

במחקר משנת 2016 המבוסס על 15 מיליארד צפיות ב-2.5 מיליון מכשירים, נמצא כי 51.3% מכלל הצפיות היו ממכשירים ניידים: טלפון או טאבלט, ורק 48.7% הגיעו ממחשבים נייחים. המגמה כמובן היא חדה וברורה אל עבר מעבר מוחלט (כמעט) לעבר שימוש בטלפון הנייד.

אם כך – מקום שהשימוש במובייל מתחזק על חשבון השימוש במחשב הנייד – מדוע בעצם שהפרסום לא יהיה בנייד?

פרסום במובייל

אז מהם למעשה היתרונות בפרסום במובייל?
גודל המסך – המסך הקטן של המובייל לעומת המסך הגדול של המחשב הנייד/ נייח, מאפשר מיקוד של הגולש.
במחשב הנייד הגולש “מוצף” בבאנרים והוא נמצא במצב של “עיוורון באנרים” בו העיניים שלו כבר מתעלמות באופן אוטומטי מהבאנרים בדסקטופ.
לעומת זאת במובייל, היות והמסך קטן, לא ניתן “לדחוף” הרבה באנרים במסך אחד ועל כן הפרסום אפקטיבי יותר ו”נעים” יותר לגולש.

ביצועים – ניתן לראות כי האפקטיביות בפרסום במובייל גבוהה יותר מהפרסום בדסקטופ. ובמילים שלנו ה-CTR – אחוז ההקלקה – גבוה יותר במובייל.

הגעה לקהל היעד – הפרסום במובייל, כאשר עושים אותו בתבונה, עוזר לנו להגיע למשתמש הספציפי. כלומר, ניתן ליצור פילוח מדויק של מאפייני הלקוחות, הרגלי גלישה, תחומי עניין, חיפושים, גילאים, אזור מגורים – וכך ניתן למקד את הפרסום לקהל היעד המבוקש.

המעבר למובייל – אם הגולש נמצא במובייל רב היום, מדוע שלא נתפוס אותו היכן שהוא באמת נמצא? שימוש במחשב נייד/נייח לרב יעשה כאשר הגולש ירצה לצפות בסרטון/ סרט/ סדרה או לשימוש רציני יותר כמו כתיבת עבודה – ולכן אין לו פניות לפרסום שנגיש בדסקטופ.

אפשרויות הפרסום במובייל

• באנרים – במובייל ישנם שלושה גדלים של באנרים. האחד, סטריפ בגודל 320/50 (או דאבל סטריפ בגודל 320/100) אשר ניתן למקמו בחלק העליון של העמוד או בחלקו התחתון. הסטריפ מלווה את הגולש בזמן גלישתו באתר.

banner01
banner02

השני, באנר קובייה בגודל 300/250 –
באנר גדול ודומיננטי המוביל להמרות
טובות ואיכותיות.

• מעברון – מעברון זהו כלי ה”פותח” את הכניסה לאתר, על אף שניתן למקמו גם בעמודים הפנימיים ולא רק בעמוד הבית. ניתן לראות בו ככלי קצת אגרסיבי מבחינת האתר, אך הוא כלי מאד אפקטיבי ורווחי היות ולא ניתן להתעלם ממנו. למעברון ישנו X סגירה המאפשר את סגירתו.

maavaron
רכיב כתבה

• רכיב כתבה – רכיב הכתבה הינו כלי נייטיב המתאים עצמו לנראות של האתר במובייל. הוא ממוקדם בעמוד הבית של האתר ונותן ללקוח ערך מדהים ותוצאות טובות עוד יותר.

פרסום במובייל

לסיכום

ראינו כי השימוש במובייל מתחזק מאד על פני השימוש במחשב הנייח וכן הראנו את היתרונות הרבים בפרסום במובייל. אין ספק כי אנחנו חלק ממהפכת מובייל וכחלק מכך, אנחנו גם חלק ממהפכה בפרסום.

לשאלות נוספות והתייעצות בנוגע לפרסום במובייל – אתם מוזמנים לפנות אלינו!

דברו איתנו

נותרתם עם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פרטי התקשרות

  • כתובותינו

    תל-אביב(HQ)– רח’ ראול ולנברג 2א’, רמת החייל, ת”א

    McCann New York, 622 Third avenue New York, NY 10017

  • דואר אלקטרוני