Header Bidding
Header Bidding – זוהי טכנולוגיה, המאפשרת לאתרים להציע את שטחי הפרסום שלהם, למספר קונים במקביל, לפני שמתבצעת קריאה מהעמוד למערכת ההגשה. בצורה זו, הטכנולוגיה של סקינדו מאפשרת למספר קונים להתחרות על אותו המלאי בזמן אמת. בסופו של התהליך (שלוקח כאלפית השנייה), החשיפה תימכר לקונה שיציע את המחיר הגבוה ביותר.
Header Bidding
Header Bidding – זוהי טכנולוגיה, המאפשרת לאתרים להציע את שטחי הפרסום שלהם, למספר קונים במקביל, לפני שמתבצעת קריאה מהעמוד למערכת ההגשה. בצורה זו, הטכנולוגיה של סקינדו מאפשרת למספר קונים להתחרות על אותו המלאי בזמן אמת. בסופו של התהליך (שלוקח כאלפית השנייה), החשיפה תימכר לקונה שיציע את המחיר הגבוה ביותר.
הכנסות
דיוק
חשיפות

מה היה לפני ה-Header Bidding?
עד היום, האתרים פעלו על פי החלוקה במערכת ההגשה. כל בעל אתר היה מגדיר עדיפויות לקונים השונים, ומעדכן ידנית את המחירים המוערכים לכל קונה, ובהתאם לזה נבנתה חלוקת המדיה של שטחי הפרסום באתר, תוך עבודת מוניטיזציה שוטפת של מנהל המדיה. התנהלות הביאה למצב של אי-תחרות אמיתית על המדיה, ולעבודה על פי מדדים לא מדויקים, ועל כן פוטנציאל מיצוי הרווח משטחי הפרסום, עבור בעל האתר, לא מוצה עד תום.
אין צורך לשנות את הרגלי העבודה!
Header Bidding מאפשר לך להמשיך לעבוד עם אותם השותפים, ביעילות המרבית, למקסם רווחים, ולגרום לכלל הקונים במערכת להתחרות על מלאי החשיפות שלך בזמן אמת.


כיצד מטמיעים את הטכנולוגיה?
הצוות המקצועי שלנו מיומן ומבצע הטמעות באתרים מובילים בעולם, ובישראל, ונשמח לבצע זאת גם באתר שלך. הצוות הטכני שלנו מוכן לענות על כל שאלה ולסייע בתהליך ההטמעה. התוצאה שווה את זה.
דברו איתנו
פרטי התקשרות
כתובותינו
תל-אביב(HQ)– רח’ ראול ולנברג 2א’, רמת החייל, ת”א
McCann New York, 622 Third avenue New York, NY 10017
דואר אלקטרוני